TICKETS BOOKED!

sekunden efter att jag bokade mina biljetter hem (skiter i london denna gång pga svininfluensan, kan inte riskera att bli smittad EFTER att jag slavat mig igenom 7 tentor) så gick priset upp med flera hundra. snacka om ett bra kap! 300 spänn går hembiljetterna på vilket betyder, mer pengar över till annat. nackdelen är... landar vid midnatt på svensk mark. skavstas mark! är framme i gullmars låt säga, 02.30...hemma i min säng 03.00. men jippi. i sommar ska jag fan ta det där jävla körkortet!

guess its worth it. 300 spänn! halelujah.



home sweet home.

Kommentarer
Postat av: freddie

Kolla vad man hittade här ! :D

been a while :P

hur ere?

2009-05-15 @ 01:09:18
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0