TUR ATT JAG INTE ÄR KÄNSLIG.

bara för att vi alla har svårt att komma ifrån kiss-och-bajs-åldern.

en konversation mellan min bordsgranne och mig. (notis: det var första gången jag träffade henne)

hon - jag måste bajja...
jag - okej...gå då.
hon - ok..kommer strax.


X antal minuter senare...

hon - fan vad jobbigt...
jag - vadå?
hon - det gick inte...
jag - erm..okej, vadådå?
hon - har högklackat på mig.
jag - för du skiter ju med fötterna också.
hon - nej men det är jobbigt att bajsa med högklackat på.
jag - ta av dig dem...
hon - .... fan vilken bra idé! kommer strax!


sen kom hon tillbaka och berättade hur lyckat det var. i'll spare you the details cause im cool like that men denna var klockren:

hon - efter ett tag blev det så kallt att sitta där barfota så jag la toapapper över mina fötter...
jag - ...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Verkligen odd konversation. Haha

2009-05-12 @ 19:09:02
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: S.K

hahahahhaa skön du e

2009-05-12 @ 21:53:27
Postat av: maxlin

hahahhaha

2009-05-12 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0