UTKASTAD.

det muntliga provet imorse gick som smort. som vanligt blev vi utkastade ur klassrummet då vi vägrade sluta argumentera emot varandra. antar att det är för att lärarna inte hunnit försäkra möblerna i rummet. hursomhelst, det gick bra. fördrev de kommande 3 timmarna med att plugga finans. det däremot, gick lite sämre.
hade sedan ett möte med min tutor... hur man nu säger det på svenska...handledare? kurator? nej inte kurator. tutor.
vi gick igenom vilka kurser jag kan tänka mig att läsa nästa år, då jag läser steg 3/4 i kinesiska just nu så finns det inget för mig att göra nästa år då steg 4/4 läses under mitt sista år efter utbytesåret. lutar mot att jag läser en översättningskurs där jag lär mig översätta business och politiskt material. high tech stuff där med andra ord.

ska unna mig några avsnitt av prisonbreak innan jag möter upp Lyn för middag och biblioteksbesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0