RIP OFF.

blev en tidig kväll igår, däckade redan innan midnatt vilket bidrog till det faktum att jag inte fick en massa självmordstankar när alarmet gick imorse. kilade ner och fick i mig en riktig engelsk frulle bestående av bönor, ägg och bacon och hela fadderuttan. still dont like it. tur att de har fil och flingor.

sen åkte jag till universitetet och hämtade ut min uppsats om the cultural revolution. helt okej med tanke på att jag la ner ca 2½ dag på den. "belönade" mig själv med lite shopping. i bokaffärn. 200 spänn på en onödig jävla historia bok. när jag ändå var på g var det lika bra att inhandla lite annat tjafs också. för att vara ärlig så tycker jag att det är riktigt kul att shoppa pennor, pärmar och dylikt. gör att man... ser fram emot att plugga...typ.

oh well, dags att sätta igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0