UNDRAR OM JÄVELN FÖRVANDLAS TILL SPIDERMAN OM JAG PUSSAR PÅ DEN?

fyfan! var nog ett hårsmån från att skita på mig. grannarna fick nog tinnitus flera gånger om.
här sitter jag, helt fridfult och youtubar (tog en paus från pluggandet). plötsligt ser jag någonting ramla ner mitt framför nyllet på mig. har håret uppsatt i en knut så trodde att det var ett hårstrå. sen börjar jäveln röra på sig! jag tittar ner på boken och ser en spindeljävel lika stor som en femtioöring. gissa om jag flög upp i taket. jag sitter med nyllet ca 15 cm ifrån en reptiljävel som var två cm ifrån att ramla ner på mitt huvud och fastna i min hårboll. skulle förmodligen aldrig hittat den då. ibland önskar man att brorsan var här.

kan ju passa på att bjussa på denna så kanske ni hajjar vilken nivå min reptil-fobi ligger på. (ursäkta röran, var mitt uppe i att slänga ut brorsan ur rummet vi delade i många år när vi var små, därav två skrivbord så ja... huller om buller but then again, thats not the point of this video, enjoy)



ibland vill man bara strypa sönder lillskiten till brorsa...

Kommentarer
Postat av: maxlin

man kan nt se videon... den är privat..-.-

2009-05-22 @ 09:11:21
Postat av: maxlin

Hahhahaha "MAMMAAAAAA!!!"

2009-05-22 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0