VÅLDTÄCKSKVINNA.

sitter och proppar i mig chocolate brownies samtidigt som jag copy and paste-ar lite fler datum och namn in i hjärnan. varför måste kineserna ha en så jävla komplicerad historia?! jag som hatar historia, jag som försöker glömma min egen historia sitter här och lär mig allt om någon annans liv.
planen var att pull an allnighter, trodde att browniesen skulle hjälpa men icke sa nicke. lika mycket påverkan som kaffe har på mig. det vill säga, nada. två dagar kvar tills tentan. har försökt att inte våldta historia boken för den tänker jag sälja!
så försöker ha kvar den i så gott skick som möjligt. angående mitt ordval där, jo. jag tenderar att våldta mina böcker vilket gör de svårare att sälja till ett hyfsat bra pris. ingen gillar ju left overs. oh well.





ibland får man ta till våld för att informationen ska fastna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0