TECKEN PÅ ATT MAN LEGAT I IDE FÖR LÄNGE.

vad jobbigt när ens dag blir helt mupp när man plötsligt inser att det inte är den veckodag man gått och trott att det är. har varit bombsäker på att det var lördag idag, vilket ger mig ännu en dag att ägna åt finanspluggandet. men nej. helgen är finito. undrar om det finns någon ekvationsformula för att räkna ut vilken veckodag det är för sitter man instängd tjugofyrasju som jag är det jädrans svårt att hålla koll.

men det är lika bra det. för imorgon får jag checka läget i civilisationen då jag har en del ärenden att springa på.
börjar nämligen känna några symptomer av klaustrofobi efter den senaste veckan. tre veckor kvar så nu biter vi ihop, tutar och köööööööööööööööör!




min "back to school" party outfit från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0