VILKEN UNDERBAR MORGON...ERRR...

för att ha suttit uppe hela natten utan sömn så är jag rätt så pigg. konstigt nog.
antar att kroppen lagt av och bara följer agendan. näst på tur är slutprovet i kinesiska. om ca 1 timma.
har spenderat natten till att lära mig två uppsatser utantill. vet inte om läraren är schysst eller jävlas med oss när hon ger oss TVÅ rubriker och säger att det får bli en överraskning vilket som kommer på provet. tur nog är dessa två rubriker relativt lika så med mina skills (min lathet) har jag skrivit EN uppsats som otroligt nog funkar till båda mahahaha. sen är det  bara att byta ut orden. eventuellt några småmeningar men thats it. damn! nu får vi hoppas att det sitter.
ska ringa Lyn nu och dra med henne ner till frukosten. sen bär det iväg.

tenta # 3.

just det, jag klämde mina fingrar (tre av dem) och nu är de svullna och nagellacket har åkt av. borde inte säga hur det gick till för om jag berättar att ja klämde de i papperskorgen när jag skulle slänga en soppåse så lär ni tycka att jag är helt bäng. så jag avslutar här och pyser iväg.

tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, låter exakt som min kinesiskalärare. Vi skulle skriva sammanfattning på två texter, men bara en skulle komma på provet. Man undrar hur mycket tid man slösade bort bara för att skriva och plugga in en sammanfattning som man inte ens skulle skriva på provet.

2009-05-26 @ 15:20:33
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Victoria

vet du vad det fula är?! man fick VÄLJA rubrik på provet idag. SUCK! om jag ändå visste! kanske skulle kunnat sova två timmar då. fan.

2009-05-26 @ 15:36:15
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0