FEM EFFEKTIVA DAGAR INNAN BELÖNING INKASSERAS.

har lovat mig själv att de ynka fem dagarna jag är tillbaka här i england skall spenderas flitigt och produktivt.
gårdagen gick helt och hållet till spillo då jag knappt kunde förflytta mig igenom lägenheten med min rygg som värkte av någon konstig anledning. för att inte nämna bristen på sömn kvällen innan. så idag gäller det att vara mer effektiv.

har ett seminarium idag där jag måste vara närvarande på. sen blir det kinesiska hela kvällen. inte varit så flitig på den fronten men nu är det dags om jag ska lyckas skippa utlandsåret. något som jag innerligt hoppas på.
nä, dags att skärpa till sig nu. så bortskämd som jag blivit och få åka hem varje helg den senaste månaden är det inte mer än rätt att jag gör något vettigt när jag väl är i rednecklandet.




en av tre presenter som jag fick av älsklingen på vår tre månaders dag :)
dock är jag som sagt nästintill varje helg hemma i sverige denna termin så får se när denna kommer till anvädning. en backup plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0