FRÅN ÄLSKLINGEN.

om en halvtimma fyller jag officiellt 21. hur det känns? inte mer än vanligt.
dagen har varit full av överraskningar. från den ena till den andra. tog liksom aldrig slut.
började med att jag satt fast hemma hela morgonen i väntan på att bredbandsgubbarna skulle installera klart bbb uttaget. så fort det var klart åkte jag och mötte upp älskling, handlade med oss lite saker och åkte hem till honom. på vägen till tåget får jag en bit presentsnöre "grattis älskling" säger han. finns alltid en baktanke i allt han gör så genast börjar hjulen i mitt huvud snurra. inte länge till för när jag kommer in i lägenheten hittar jag a chocolate cupcake fint inslaget. plutt tänker jag innan jag tar upp den och känner hur hård den är. hrmph?
sen ser jag att det står ett "S" på det... det finns alltså fler gömda i huset och jag börjar leta igenom alla skåp.
"I"...."R"...."A".....och till slut hittar jag "P" i badrumsskåpet. "SIRAP"? utbrister jag och i samma veva utbrister han "ååh, vad duktig du är älskling" och tar fram ett inslaget paket. jag öppnar det, en flaska sirap. "grattis på födelsedagen älskling!" säger han och jag fattar nada.

han ber mig flytta om bokstäverna och lovar mig alla ord jag kan komma på. efter ett tag ser jag det.
PARIS! sen får jag ett kuvert med våra biljetter i. vi åker alltså på fredag morgon och jag kan knappt bärga mig!
plutten har bokat hotell belägen mitt framför louvre och jag tvivlar inte på att det blir ännu en underbar resa med älskling.

Utöver detta fick jag även ett par klackar och nya vantar av älsklingen. Kommer användas flitigt. Sen att plutten hade tänkt (till och med bett om att få lära sig) sticka en halsduk till mig (men misslyckades och gav upp när han trasslat in sig själv i garnet) gör ju honom till världens absolut bästa och gulligaste.

TACK älskling!












Kommentarer
Postat av: kt

Oh va söt pojkvän du har! Sirap överraskningen var verkligen bra ju !=)

2009-11-27 @ 10:00:41
URL: http://kayteetee.blogg.se/
Postat av: gamla ess-kamraten nathalie

ooo fy fan vad fint att han skrev kocham cię!!! grattis i efterskott btw :)

2009-11-30 @ 00:35:07
Postat av: Victoria

Kt: tack :)



Nathalie: ooh, kul att du tittade in :) Tack!

2009-11-30 @ 15:50:48
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: Jenny Yip =P

awww,sluta va så söta =) hehe

2009-11-30 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0