JUST MARRIED...

lång arbetsdag att "se fram emot" idag. har en bokning på ca 30 pers (bröllopsmiddag) och sedan ytterligare 18 pers så det blir fullt rulle då det är jag och brorsan som serverar idag och resten vänder uppochner på köket.
sitter med en varm kaffe (inte hunnit koka te än) med ca två klunkar kaffe och 2 liter mjölk i och som grädde på moset, TRE sockerbitar. smakar nääästan som varm choklad. at least that'll do for now.

mysdagen hos älskling igår blev istället en trevlig middag med hans kusin och vänner direkt efter min efterlängtade fika med tjejerna. sist vi hade reunion var någongång efter studenten så det var väldigt dags för en ny återförening trots att ingen av oss förändrats ett dugg.

nu säger mitt luktsinne mig att maten är klar så nu ska jag place my arse in the kitchen. oh yea.

"Hej, det här är min man, han har damp..."
"Hej, det här är min pojkvän, han har också damp..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0