MOVIENIGHT.

efter en massa velandet valde vi till slut att se "Orphan".
handlar om en familj som adopterar en liten flicka som bär på en hemlighet. hon...nä vet ni vad, ni får kolla upp det där själva om intresse finns. vill helst inte skrämma upp brorsan (som jag vet läser bloggen) i onödan om han nu råkar sitta hemma ensam. kan säga såhär, filmen var bra även fast jag har ett bättre avslut på filmen. kanske borde bli regissör?

självklart fick jag inget plugg gjort idag heller. inte vidare stolt över mig själv.

update:
fick nyss följa med Lyn på toa... och jag som trodde jag var den fega i gänget. (nu är hon skyldig mig lite sällskap sen när jag ska på toa. yes!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0