POKERFACE ON.

vet ni vad. imorgon ska jag bannemej ha världens mest tursamma dag.
har under veckans gång gått och haft otur, tur på tur. den senaste incidenten inträffade för bara tio minuter sen.
efter att ha snackat klart med älskling bestämmer jag mig för att hoppa in i duschen. på så glatt humör som jag var på halvskuttar jag av någon oförklarlig anledning till rummet, sätter krokben för mig själv och innan jag vet ordet av det ligger jag där. framstupa. helt platt på magen och jämrar, skriker och ja... skrattar (som ni säkert också gör vid det här laget) skadeglädje är ju den bästa av de alla eller hur.

skrapar i alla fall upp halva knäet och har fått Lyn att vara extra snäll mot mig. imorgon ska jag förstora upp saken rejält och få älskling att behandla mig som en prinsessa. oh yea!

missförstå mig inte nu. ont gör det! som in i biiiip.
påminner ju självklart om gången innan som jag gjorde illa knäet. samma knäskål såklart. förutsättningarna var dock en aning annorlunda och kan läsas om här och en bild har ni här.

nu är jag då inte lika mörbultad precis men ändå. ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0