PRESENTER.

kameran dog mitt i hela kalaset, och nu mitt i all fotandes. försöker den säga något eller?
hursomhelst så är den på laddning just nu så blir bara några bilder på det jag fick i lördags.
blev en massa fint, bland annat ett par Ray Ban wayfarer, en massa smycken från tiamo, grand hotel och snö, presentkort på NK och Åhléns, wokset, alkohol, underkläder (som jag drog ut mitt framför nyllet på alla, pinsamt? näää), blommor, Iphone Dockningsstation, smink från lancôme, grejer från bodyshop osv...

tackar och bockar för allt, me like A LOT!
och självklart, det fina pusslet som gänget gjort. ska bättra på mig och komma MINDRE för sent!















ja, det var de bilder jag hann ta... kommer strax ett inlägg om vad jag fick av älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0