READY TO ROCK.

Lauren är över så nu sitter vi alla tre och känner oss någorlunda manade att genomlida en skräckfilm.
att älska skräckfilmer men samtidigt vara en coward går inte riktigt ihop. men nu är vi tre i alla fall. och jag bor inte längre ensam så nu kör vi! har som sagt alltid varit en total sucker for horror movies men slutade alltid med att jag drog med mamma in till badrummet när jag skulle borsta tänderna. konstant, i cirkus en månad innan mitt minne svek mig och jag glömde bort filmens handling. sen flyttade jag utomlands och bodde i en egen studentlya, då införde jag en egen lag på att aldrig (under vilka som helst circumstances) se på en skräckfilm. det var svårt att hålla mig men med tanke på att jag förmodligen aldrig skulle vara gå på toa eller duscha i det gemensamma badrummet igen så undvek jag allt som hade med spöken och liknande väsen att göra.

men nu så, nu kör vi!
funderar på "the fourth kind"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0