1.

presentationen ar avklarad. gick bra trots att jag bokstavligen talat gaspade mig igenom hela min speech. satt trots allt till 2 inatt for att fiffla med var powerpoint for nagot jag ar lite anti mot ar fula powerpointslides. helt cp med tanke pa att presentationen bara utgor 10% av vart betyg men oh well, ska man ga ska man ga heeeela vagen.

imorgon har jag nagra lektioner att "se fram emot" pa morgonen och sen bar det av till flygplatsen. har en underbar helg med alsklingen att se fram emot.

bjussar pa en helt normal konversation som kan uppsta mellan mig och Lyn:

vic: tror du alexander building har wifi?
lyn: vet inte, star det "hot pot" pa dorren?
vic: ...nej det tror jag inte. men "hot SPOT" kanske...
lyn: hot spot? men vad ar hot pot da? just det...huo guo...!


yes, ALLT gar att relatera till mat! i alla fall i var varld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0