LIVET RULLAR PÅ...

fick äntligen se älsklingens tryne igår över skype. det blev inte mindre än en 4 timmars konversation så fick sova gott inatt. choc choc (vår planta) hat växt och the hidden message har tittat ut :)







har precis snackat med mamma och brorsan och väntar nu på att älsklingen ska sluta jobba. fortfarande inget internet hemma så nu sitter jag och lyn med våra laptopsar och tar igen all förlorad internettid. vädret här suger apa. precis efter att vi känt oss duktiga som BÅDA tagit med oss parpalyer igår så ägde en liten incident rum. hennes gick sönder mitt itu, min blåste iväg. schweet.





med ett eget kök är jag och lyn alltid i full fart med att laga mat. 9 av 10 gånger överdriver vi och lagar alldeles för mycket. greedy bastards! varje måltid slutar alltid med att hon står och stretchar medans jag däckat på soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0