LOST AND FOUND.

led precis av ett 20 minuters hjartattack.
med vanan att alltid lagga mobilen pa databordet slog jag mig ner, knappade in namn och losenord. datorn ar kaputt. jag tar mitt pick och pack och byter dator. observera att mitt pick och pack ej inkluderar min mobil som blivit kvarglomd pa bordet.
nagra hemsidor senare marker jag att luren ar borta. panik! kaos! far inte handa!
jag letar samtidigt som jag stirrar misstanksamt pa grabben som sitter bredvid mig. han tittar tillbaka med stora, morka puppy eyes. nej. det kan inte vara han. det kan bara inte. jag fortsatter att leta. Lauren ringer min mobil. ingen svarar. sjalvklart inte! eller?

tva sekunder senare ringer nagon tillbaka, det ar damen fran receptionen. en godhjartad sjal har lamnat in en borttappad mobil. jag springer dit och inkasserar vinsten. eller snarare forlusten jag haft 20 minuter innan.

conclusion, the baby's back och ska snart mota sitt ode som fastkedjad till min vaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0