BER OM URSAKT...

for den oerhort daliga uppdateringen, har haft fullt rulle den senaste veckan med en massa quality time med alsklingen innan jag akte, han hade forberett en massa overraskningar som alla var lika uppskattade. bilder har tagits men da vi ar fattiga pa internet just nu (lagenheten ar inte heeelt klar an) sa har jag fatt skutta till skolans datasal, so no pictures for now.

sen har vi fixat och trixat mycket med lagenheten som jag ar sjukt nojd med. aterigen, bilder kommer senare nar vi fatt igang internet.

ska springa pa en massa arenden nu med betoning pa EN MASSA sa tjingeling. saknar er alla dar hemma enormt!

[27 dagar kvar]

Kommentarer
Postat av: maxlin

27 dagar kvar?

2009-09-29 @ 21:32:17
Postat av: Victoria

det vill du allt veta huh :)

2009-09-30 @ 11:55:00
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: maxlin

AHh JAG tror jag vet^^ (chockis anländer) x)

Eller?? xD

2009-09-30 @ 16:14:01
Postat av: Victoria

;)

2009-10-01 @ 13:59:22
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0