JAAAAAAAAAAAAA!

YES YES YES!
efter fyrtio terrifying minutes vågade jag till slut klicka mig in på skolans intranät för att kolla mina betyg på de senaste tre proven...and I FRIGGIN PASSED! förväntningarna var inte höga och hoppades klara ETT av TRE så att jag åtminstonde kunde fortsätta läsa 2a året på uni. och ser man på, TRE AV TRE. som att vinna på lotto!

två av proven var inga att leka med, hade mer eller mindre tappat hoppet om att ens lära mig tre av de hundrafemtontusen formler som fanns att lära, så med knappt en natts plugg vardera gick jag in i provsalen, doomed to fail... no confidence whatsoever.

and i nailed it!

så ikväll ska både jag OCH älsklingen firas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0