GÅRDAGEN.

igår blev det som sagt badminton, jag och sex grabbar. detta resulterade i att jag smashade extra hårt för att inte bli considered "the girly girl" till den grad att jag fick en giant blåsa som sedan sprack och började blöda. någon dutt bara så det stoppade inte mig. kul var det i alla fall.

efter det hoppade jag in i duschen, gick in i bastun någon minut för att värma mig, började tänka på alla skräckhistorier jag och mamma sett på sistone och började därmed inbilla mig saker. jag gick ut snabbt. började klä på mig i det tomma omklädningsrummet.

"viiiicky......" "viickkyyy....." jag börjar höra röster som kallar efter mitt namn och börjar skrämma upp mig själv. efter några ytterligare rop efter mig tittade jag upp och ser ingen mindre än mimi! det var minst ett halvår sen vi sågs sist så det var ett kärt återseende.

jag och killarna drog sedan till Palmyra. älskling slog vad med mig om att jag inte skulle orka en hel palmyra kebab (pizza tallrik fylld med kebab, skulle lätt feed a whole family) bara för att jag är en tävlingsmänniska så sa jag utan att tänka efter att jag skulle orka. vad som stod på spel var 25 minuters massage. jag krigade, jag gamade, jag kämpade och jag vann. oh yea baby!

av gänget var det till slut jag och plutt som orkade allt. att jag krigade gjorde att de andra killarna började tugga på sin mat för att inte förlora till en tjej. höhö.

rullade sedan hem till plutt :/
ångrade mig lite där, men när jag väl fick min efterlängtade massage var allt värt varenda tugga.

det blev en massa mys och mot kvällen drog vi över till Peter för att lira lite MJ. Sheena wifey is back in town, så självklart var det även för att gå hälsa på henne. då jag varit uppe sen åtta däckade jag sen på P's soffa och blev sedan hemskjutsad av plutt vid tretiden.

har inte ätit något sen gårdagens eftermiddagskebab då jag varit proppfull men nu börjar hungern kommer tillbaka. MAAAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0