INGEN NATTUGGLA LÄNGRE.

nu slänger vi in handduken för idag. har hittills hunnit med tre kapitel vilket egentligen inte är något att stoltsera med då jag ligger way more than behind in the schedule. får fortsätta imorgon helt enkelt. det som håller mig uppe om nätterna är vanligtvis tentor eller fester, har haft/gått på varken eller på ett bra tag så just nu är det way passed my bedtime och en minut uppe till kommer utlösa min grinighet och då kan älskling börja gräva sin grav. in conclusion, det är bäst att jag lägger mig nu. så nu ska jag krypa till kojs med plutt!


vi pratade om gamla minnen häromdagen, självklart ingick Italien resan i diskussionen. en resa som blir svår att slå, som älskling så fint säger "den veckan var magical..." kan inget annat än att hålla med. nu ska jag drömma mig bort till venedig.

G'nite Buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0