NY SERIE PÅ G.

solen skiner och jag är fast i restaurangen. God must luuurve me. anywho, imorgon får jag äntligen andas ut lite... ska hinna med en snabb catch up fika med Mariam innan jag träffar Nina för en 2nd snabbis catch up. it's been hella long time så nu är det bannemej dags. håller tummarna för härligt solväder imorgon så kanske jag kan precis som alla andra redan hunnit med, sätta mig på en mysig uteservering och avnjuta en glass. nom.

hann nappa en stund nyss, använde min love scarf som kudde, mjuk och skön. nu är jag i alla fall pigg och alert igen, ska slänga i mig lite mat och sätta mig ner och titta på "下一站,幸福" (next stop, Happiness) med mami.

Mwah.

Kommentarer
Postat av: Caroline

下一站,幸福 är sjuuuukt bra :)

2010-04-17 @ 09:18:18
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0