OH HAPPY DAY!

just nu är mitt humör på topp! *peppar peppar ta i trä
började redan två minuter efter midnatt inatt då älskling skickade ett "Happy anniversary" mess. Imorse kom Älskling med goda nyheter, Tsinghua University kom med goda nyheter, Min lärare kom med fler goda nyheter! Jag behöver inte göra HSK testet! han lade till "please do not ask why, you just don't have to!" SÅ JÄVLA BÄST! skrev ut testet igår och började nästan gråta. likaså min mor. haha. om till och med MAMMA tycker det är svårt så kan jag börja dig my grave. men oh so lovely news!

Ska strax hoppa in i duschen och sedan älsklings skjorta och åka till stan och luncha med Mr tram på gamla goda jensens innan jag åker och möter upp Mari för några timmars plugg innan jag flyger!

♥ på er alla!


Kommentarer
Postat av: Nina, GaMei

buhuhuhuhu, har du redan åkt! jag hade hoppats på att du skulle höra av dig på måndag och ba NINA, JAG ÅKER SNART, LET'S HAVE THE STUDY DATE TODAY! :(

You're missed!

2010-04-25 @ 00:02:45
URL: http://ssbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0