SAKNADE VANTAR.

tappade bort mina vantar som jag fått av plutt dagen jag kom hem. glömde de på bussen. klantarsel på hög grad. hursomhelst så gick jag till SL's hittegods kontor i förrigår för att se om de fått in några vantar. klart de hade. fick vara mer specifik om jag inte ville tillbringa kvällen där bland alla tusentals vantar. borttappade vantar under aprilmånaden, där fanns ca tio par vantar. hur jävla stor är då sannolikheten att TVÅ av dessa TIO par är sådana vantar som jag hade? ja men tjena. svarta tumvantar dessutom. hur skiljer man på sådana? stod där och testade de (äckligt) i ca 20 minuter innan jag insåg att det inte klickade. jag gick därifrån utan några vantar. de två som var av det exakt likadana märket och modellen lämnades kvar. kunde inte stå ut med tanken att jag kaaanske skulle ha på mig någon annans vantar. vantar innehållande någon annans handsvett. urk.

ska gå tillbaka dit imorgon. kom på att jag tappade bort mina i slutet av mars. så förhoppningsvis hittar jag mina vantar, förhoppningsvis så klickar det för gud vet hur jag ska skilja på svarta tumvantar. all I know is, jag ska ha tillbaka mina vantar! (så slipper plutt hänga läpp någon mer för jag tappade bort hans present till mig...)

så imorgon fortsätter jakten på de försvunna tummisarna!

här med tummisarna i Paris


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för inlägget, hehe. Måste också stalka hittegods för att hitta min h&m-påse..

2010-04-08 @ 10:48:35
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0