HELLOW!

i söndags jobbade jag halvdag innan jag åkte hem till plutts mor för middag. nomnomnom. sekunden jag steg in genom dörren blev det nonstop med chitchat. hon berättade om sin Kinaresa och hur Tsinghua Uni var. fick till och med en present, ett pyjamas set i silke. prettiful. trevligt iaf. sen åkte jag och plutt hem till honom och myste lite innan jag åkte hem.

igår blev det återigen jobb. åkte hem till plutt på kvällen och väntade in honom som gymmade, vek lite tvätt, plockade undan saker, diskade, började laga mat osv (hemmafru warning i know) och möttes sen av en glad och överraskad älskling, det var egentligen inte tänkt att jag skulle komma över but yea, det är ju sådana små ting som gör livet värt att leva :)

veckan kommer praktiskt taget bestå av jobb, jobb och jobb. har bokat in en dejt med Mariam på fredag så det ser jag fram emot.
nu blir det mat. (FYI, jag har insett att maten jag äter börjar göra en nytta, förr i tiden åt jag som en häst och nada... nu när jag fått lite mer kött på benen, bokstavligen talat så ska jag börja träna. yea you heard me!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0