PIZZA Á LA P&V

då brorsan jobbade idag fick jag mig en rejäl sovmorgon. åkte sedan över till plutt efter att mitt internet hemma dött. hängde där en stund innan jag åkte in till stan och sprang på några ärenden. träffade sedan upp C på stadsbibblan som ville fika på café 60, internet där var ur funktion så efter en latte promenixade vi tillbaka till bibblan där jag stannade någon timma innan jag mötte upp plutt som slutat jobba. tillsammans åkte vi till fridhemsplan och handlade mat till kvällen. vi gjorde våra egna pizzor. nom nom nom. blev ganska lyckat bortsett från det faktum att vi hade alldeles för mycket fyllning på; parmaskinka, mozarella, ruccola, paprika, oliver, lök etc. det blev alltså fyra pizzor vi byggde på höjden. men gott var det!

sen föll vi i matkoma en stund innan jag åkte hem och ligger nu nerbäddad i sängen. mamma visade några klipp från "paranormal activity" som hon tyckte var uberläskig och oh-em-gee! jag kommer inte kunna sova inatt. absolut sista scenen där de zoomar in i ett ansikte kunde jag inte se, skulle förmodligen få men för livet. men det jag såg var mer än tillräckligt. scheisse. tur att det nästan är två veckor kvar innan jag åker tillbaka till UK. måste hinna smälta och förtränga filmen innan jag bor ensam igen.

nu ska jag försöka sova.
g'nite folks.


ser ni vår dåliga attempt att göra en hjärtformad pizza med våra initialer? men gooood var den :)

vi slängde i princip på allt. när det kommer till mat, tuta och köööör bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0