YOU'RE GOOD. BUT I'M BETTER.

väcktes av pluttens sms imorse, han kom med dåliga nyheter. i halvvaket tillstånd uppfattade jag att han pissed his boss off. han kom sent, missade att ta hand om en viktig uppgift och får nu inte sin tjänsteledighet påskriven av chefen. mitt hjärtade dunkade, innan nästa sms kom "bla bla bla...vad ska jag göra då?!". that's when i got it.

"april april eller hur?"
"höhöhöhö, muuuaaaaah på skarpa älskling!"


vilken fuuuuuuling! i admit, he did get me there for a second. but juuust for a second. hans desperata rop efter hjälp avslöjade honom. that's not what my baby's like. det är snarare jag som ringer femton nödsituationssamtal till älskling om dagen och skriker efter hjälp. (måste låta the man spela hero ibland haha)

but yea, vilken buse man har till bf då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0