CATCH UP DAY.

vaknade ovanligt tidigt idag och åt frulle med älskling innan han åkte till jobbet. jag segade och tog min tid innan jag åkte till kinas ambassad mitt ute i ingenstans för att få höra att jag inte kunde fixa våra visum idag. superb. behöver nämligen göra en hälsoundersökning innan de kan fixa något. jag som var helt bergis på att det skulle gå igenom, var helt organiserad och hade allt med mig. tji fick jag.

åkte tillbaka till stan och lunchade med älskling på kungsgrillen innan jag åkte till bibblan för att låna böcker till mina uppsatser. Mariam kom och mötte upp mig där innan vi satte oss på waynes coffee och catchade upp om allt möjligt som hänt sen vi träffades sist. hängde med henne till jobbet och höll henne sällskap och tog mig sedan tillbaka in till stan för att catcha upp med Monica och Rui på café 60. Y och E joinade oss sedan och det blev en massa Beijing snack. läääängtaaar!

vid det här laget hade älskling slutat jobbet så vi åkte och handlade och åkte sedan hem till honom och lagade lasagne. är nu hemma efter en hel dags catch up. nu väntar sex dagars jobb på raken. ouf ouf.

nitey folks!

[33 dagar tills vi flyttar till Kina]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0