JAG HAR NÄSTAN TRÄFFAT MALIN ÅKERMAN.

gårdagen tillbringades på Stockholms Uni där jag satt och ruvade på mina uppsatser. mötte upp mamma vid åtta tiden och åkte hem tillsammans. fortsatte bajsa på mina uppsatser. det går inge bra alltså. två uppsatser ska in på måndag innan fem. jag är inte ens klar med första. det här kommer gå åt inte bara skogen utan djupt in i djungeln.

älskling hämtade upp mig från jobbet idag, vi promenixade hem till honom och hade lite "oss"-tid där vi pratade om allt mellan himmel och jord. det kändes bra ♥

efter maten åkte phlutt med mig hem och pussade precis hejdå så nu blir det uppsatsskrivning igen. hela natten. gargh! jobb imorgon mellan 11-17 också. guh-reaaat!

BY THE WAY, insåg något helt crazy idag. jag har jobbat för Malin Åkermans styvmamma! höhö. för några år sedan när jag fortfarande gick i gymnasiet och modellade som mest så gick jag en visning för märket Vera Velour. kul att jag nu efter 3874329 år inser att designern är Malins styvmamma. känns lite coolt. haha.

berättade detta för älskling:

P: ooh wow, du kanske ska blogga om det?
V: maybe I will...
P: maybe you are...
V: tsk, maybe I have!


så detta inlägg är dedicated to my beloved bf. älskar dig phlutt.

grand hotel. samma scen ELLE galan hölls på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0