GÅRDAGEN VAR KAOOOOOOS!

vaknade upp hos phlutt och tillsammans med hans brorsa skulle vi till hallunda för att hämta bilen. vi stressar som vanligt och precis när vi ska ut från dörren börjar jag blöda näsblod. ingen tid att fixa sig/tvätta av näsan utan in med en stor fet papperstuss (som älskling fixade, kul att han har för sig att min näsborre är lika stor som hans mun) och snabbt till tåget. folk stirrar såklart. jag försökte dölja the very good view of my nose med min iphone. sen när vi går av hör jag:

"oooh, thats why she was holding her iphone like that..." wtf.

anywho, vi åkte och hämtade bilen, käkade på donken, köpte en massa kläder till nyfödda Alice och åkte sen och hälsade på bebben som var ubersöt! allt petade på henne men hon sov så sött så.

sen var det snabbt hem och fixa oss och åka till Tommy där allt började fridfullt... sen blev det kaos. alla däckade hit och dit. inklusive jag själv. drinking games med gänget överlevde jag, sen spelade jag "kyckling-höna-tupp-spelet" med Jimmy och det var då allt svartnade för mig. vi shottade pure vodka, 100% fylld glas. där någonstans dog jag. in på toa, spy upp allt. fick lite på mig så fick för mig att hoppa in i duschen med kläderna på. not so good idea. sen däckade jag någonstans. anywho, festen var great.

idag flyttade vi över älsklingens saker till trångsund innan vi åt middag i stan. helt seg dag med andra ord. men nej! jag var inte bakis.

på onsdag blir det karaoke! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0