I'M SO HIGH TECH.

dagen har varit pretty boring men produktiv. har jobbat och kommer jobba en massa nu under augusti månaden innan vi flyttar. kommer bli klirr i kassan snart vilket är högst behövande. åkte hem efter jobbet då älskling har sin grabbmiddag (han vill kalla det herrmiddag) så idag fick jag laga min egen mat... höhö ni hör hur mycket hemmafru jag är.

V: måste fixa min kamera innan vi åker till kina...
P: eller så kan vi köpa en ny där...
V: ja, det kan vi göra...
P: det är billigt där också.
V: är de bra då?
P: ahdå, nackdelen är väl att det inte finns någon försäkring...
V: vilket innebär att...
P: ...att jag håller i den...
V: hrmf...


guess its true. hans följdfråga var hur många av mina teknologiska mackapärer som fortfarande var hela. tycker vi skiter i svaret här i bloggen och movar on.

jag och brorsan har hällt upp ett varsitt glas O'boy och tittar nu på "Law abiding citizen" som jag rekommenderat tidigare. bra film. ska försöka kladda ner några hundra ord på mina uppsatser också innan jag inväntar älsklings godnattsamtal innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0