LEEEEEEDIIIIIIIG!

finally! sju dagars jobb i streck - check! imorgon är jag ledig!
DOCK innebär det ingen sovmorgon för min del inte... har besätmt mig för att min röv ska befinna sig på stadsbibblan senast klockan tio där jag ska ruva på mina uppsatser. kanske hinner luncha med baby en snabbis men sen snabbt tillbaka till le library. kriga kriga kriga!

för vid fyra tiden börjar min riktiga njutning! då ska vi vara på Sparadiset och få vår 50 minuters massage, oh yea baby! min lediga dag kommer att avslutas med sushi buffé med älskling, P-Y och Anna. ska försöka slå mitt gamla rekord på håll i er...32 sushibitar!

now, back to work.

Kommentarer
Postat av: Jainie

Ooooh, SKA DU ? Men .. innan 10 .. = WAyy tooooo early for moi :( Hahaha

2010-08-10 @ 22:34:47
URL: http://cheonsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0