OLYCKSDAG.

allt gick som tidigare förutspått åt helvete. allt! började med att jag sprang till närmaste bankomat som låg femtontusen mil bort för att se att den var ur jävla funktion, bråkade med läkaren på söderakuten för han var ett rövhål, fick ge urinprov, kissade ner hela benet, ringde ett samtal som gjorde saken värre. åkte sedan till bibblan för att plugga men kom inte in på internet, frågade bibblans mest inkompententa bibliotekarie om hjälp som var lika med noll. tog mitt pick och pack och åkte till stan och träffa dagens räddning, mariam. hon fick agera dumpster medans jag släppte ut allt, gnällde hit och dit, klagade på dittan och dattan. sen blev jag sugen på kebab...

- med den turen jag har idag kommer jag säkert tappa kebaben i marken...
- haha...
- och sätta något i halsen...
- du...när var det sist du var här?
- ...det var ett bra tag sen...


VART FAN VAR KEBABSTÄLLET SOM FANNS BREDVID BK VID SÖDERHALLARNA?!

japp, not my day alltså. vi gick till jerusalen kebab och jag fick äntligen min efterlängtade kebab.

tack till min ängel som alltid finns där när jag behöver det! ♥

nu ska jag skriva uppsats tills jag somnar av boredom.

Kommentarer
Postat av: Nina, Ga Mei

Sthlms stadsbiblio är relativt kass faktiskt.. Ostabilt nät och litet utbud. Har inte sett något bibliotek i Sv som slår Gbg:s än. Hade högre tankar om huvudstaden!

2010-08-20 @ 23:59:34
Postat av: Victoria

me love SU:s bibliotek :D var där idag. hittade alla böcker jag behövde, score! stadsbibblan är kaos. finns bara en liten städskrubb med ekonomiböcker. dåligt!

2010-08-21 @ 00:47:00
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0