PLUSPOÄNG.

V: VAAAAA? har du sett Salt?!
P: Solli älskling...
V: UTAN MIG?!
P: naaaw... *försöker pussa mig*
V: du VISSTE att jag ville se den!
P: mjo...men vi bråkade ju i veckan så jag var sur på dig... höhö
V: VA?!
P: he he he...
V: ... var det verkligen den bästa hämnden du kunde komma på?
P: mjo...


THAT i can live with :)

älskling har kammat hem en massa pluspoäng, lämnat/hämtat mig på jobbet hela helgen. i fredags stod baby utanför butiken med ett paraply och väntade på mig, idag mötte han mig på stationen med matlåda och chokladkakor. plutt då. kanske inte är så pjåkigt att bråka lite då och då... (kidding, peppar peppar) vi har nämligen experienced the third world war under veckan. det mest komiska måste ändå vara att medans jag och älskling terrade och bråkade med varandra på mobilen så satt vår älskade mammor och tjejsnackade i luren med varandra, right next to us.

anywho, suttit och skrivit mina jädrans uppsatser hela dagen. utan att överdriva. okej, förutom timmarna vi såg SALT då, helt okej film. inte WOW men då Jolie är med så är det wawaweewaa.

imorgon blir det SU och sedan inlämning av uppsats klockan 17.00 (omgomgomgomg) men SEN, i'm freeeee! det kommer firas med middag i trångsund.

now, back to my essays.

OM TVÅ VECKOR FLYTTAR VI!!! oh my buddha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0