GIRL'S NIGHT OUT.

gårdagen var wild. vi blev upphämtade av B med bilen efter jobbet och tillsammans åkte vi till fiskis där vi förade. en massa drinkar hit och dit innan S bestämmer sig för att alla ska ha en varsin jalapeño shot. we literally died. en massa girltalk och "jag har aldrig" spelades och en massa smaskigheter avslöjades haha. sen skulle vi ta oss in till slussen och röja på kolingsborg (?) någon gay bar. booteyshaking på högsta nivå innan jag fortsatte vidare till magenta där tjejerna var.

dansgolvet var tiny tiny och folket utökades sekund efter sekund, kändes det som. men det stoppade in oss. vi röjde golvet. vid tre tiden började vi åka hemåt. kommer fram till farsta strand och ser att älskling står vid stationen och väntar med en tröja. min plutt ♥

så jag trotsade min förkylning, huvudvärk och feber som var på väg och gick ut och dansade, var ju trots allt ett jäkla bra tag sen jag var ute. så en lyckad girls night out med Forex kollegorna och sedan awesome foursome.

DOCK, lyckades jag glömma ett par skor hos B, ett annat par i L's påse, och tredje paret hemma så hade inga skor att jobba i idag. lyckades gräva fram älsklingens sandaler á la strl 46 så där sprang jag runt som en bigfoot. S var inte sämre hon som sprang runt barfota på jobbet. klockrent!

Dagens:

S: ååh, vet du! jag fick ragg igår!
V: oooh, var han snygg?
S: ...vilken "han"?
V: ...
S&V: hahahaha!


någon brutta hade raggat på S och då fick hon i sig sin dagliga egokick haha.

inatt hade jag svårt att sova pga min jädrans förkylning. my love gick upp flera gånger under natten för att hämta olika mediciner till mig. sen väcktes jag av att jag nästan drunknade när älskling satt och nässpray-ade mina borrar. tydligen hade jag tackat ja till nässpray men sedan somnat om under tiden han hämtade den så blev helt wacko när jag vaknade av att han körde upp något i min näsa.

anywho, idag har varit en seeeeg dag. tur att jag har min plutt som fixade pasta sallad med allt möjligt i till mig efter jobbet. ber till alla högre makter att jag åtminstonde får tillbaka ett par skor imorgon så jag slipper springa runt som bigfoot nå´mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0