VEM FÖRSÖKER JAG LURA?

gjorde världens planering igår kväll, att jag skulle vara på stadsbibblan innan tio yada yada... räck upp en hand alla som tror att jag sitter på stadsbibblan nu. ni som gjorde det, ni har fel.

efter älskling gett mig en hejdå-puss och åkt till jobbet så snoozade jag någon timma (kanske två) innan jag gick upp och började packa väskorna inför vår spa-behandling senare idag. där någonstans fastnade jag. tog en dusch, gjorde dittan och dattan. helt plötsligt är klockan tolv. unbelivable. hur kan tiden ha gått så snabbt? har inte ens haft roligt.

rostade precis några mackor och skivade upp en massa extra ost vid sidan om som jag sitter och gamar i mig samtidigt som jag skriver min uppsats. är faktiskt uppe i 700 ord snart så någon nytta har jag allt gjort.

till mitt försvar så hittade jag boken jag skulle låna på bibblan på nätet. höhö.
blir tre timmars intensiv plugg nu innan jag åker ut och möter upp phlutt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0