7.

idag "firar" jag och alskling att vi varit tillsammans i sju mander. han i sverige. jag i uk. halelujah. far val gora det basta utav situationen sa for nagra dagar sen tog jag mig sjalv i kragen och tankte hur jag skulle atgarda allt som plutten gjort for mig och bestamde mig for att skicka ett blombud (vada? tjejer kan val ocksa ge blommor?) till honom pa var dag. tre rosor med ett meddelande levererades till plutt pa hans jobb idag som sa att han blev glatt overraskad. score! det ar sadana sma saker som kan forgylla ens vardag, precis som alla godmorgon mail jag far av plutten varje morgon. det, om nagot ar en bra start pa dagen, screw kellogs cornflakes!

anywho, grattis till oss ♥



fast vara brak kan jamforas med andra varldskriget sa ar jag anda glad att jag har min plutt.

konvo mellan mig och brorsan igar:

"vet du, imorgon har jag och ph varit tillsammans i sju manader"
"mm, och ni har brakat i sammanlagt tre manader..."
"..."

Kommentarer
Postat av: jainie.v

Congratz to the both of u ! And! Hallelujah för att du har bytt design. Började tröttna på den gamla (A) haha

2010-02-24 @ 11:35:32
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha jag tröttnade för längesen men har aldrig tagit tummen ur (plus, suger some major fat ass på html skit) haha

2010-02-24 @ 13:02:23
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0