BADMINTON.

efter en rejäl sovmorgon tog jag mig till universitetet för två timmars lektion i marknadsföring och en timmes firms and management lektion. det sistnämnda kan tänkas vara väldigt straightforward men fattar fortfarande ca 0.4 av vad läraren säger. marketing däremot, FUN!

efter lektionerna var det snabbt till Sugden sports centre för att spela badminton med Lyn. damn vad vi sprang. två manna badminton är inget att leka med. träningsvärken från i onsdags har inte ens hunnit lägga sig och nu ännu en omgång. sist vi spelade anmärkte Patrick på att jag "posade" igenom hela spelet which obviously is not true! Lyn tyckte att det såg ut som om jag dansade. oh well, körde sönder henne iaf. höhö. vi haltade hela vägen hem. my buuuuum! skönt att få igång kroppen nu i alla fall. då vi fick vänta en kvart på vår bana lyckades jag prata till mig en "free session" woooho! så nästa vecka när plutt kommer ska han få stryk i badminton, oh yea.

skönt med helg. blir en lugn helg med en massa plugg och jobb-sökande.
ska för övrigt sätta igång med en ny serie tänkte jag, förslag NÅGON? somebody save my weekend!

här nedan, två bilder från Lisas bday dinner på Las Iguanas.




Kommentarer
Postat av: jainie.v

1 Litre of teeeeears !

Shining Inheritance

You're beautiful

2010-02-07 @ 22:44:48
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: victoria

ait, tack gumman. trakigt nog har min dator gatt i pension...GARGH!

2010-02-08 @ 13:22:15
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0