FORSTA SKOLDAGEN.

terminens forsta lektion ar avklarad. translation.
halvvags in pa lektionen gor min mage ifran sig laten som skulle kunna fa vilken dod man som helst att vakna ur graven. feel my pain?
overlevde och sitter nu pa biblioteket och avnjuter en macka och latte (med 4239 pasar socker). daaayuum! efter flera manader har de nu byggt klart bibblan and i must say it's friggin hot. de har sanna dar stora myskuddar placerade lite har och dar som man kan halvligga pa och lasa. ska nog passa pa att grava ner mig i sen sadan innan de hinner bli helt ackliga och fulla med bakterier och pruttmolekyler fran andra studenter. urk.

inga fler lektioner idag sa ska bege mig till stan och handla lite mat sa jag slipper leva pa brod och smor. ikvall blir det fodelsedagsmiddag pa "Las Iguanas". time to get social!

buh-bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0