HELGEN VI LANGE VANTAT PA.

har haft fullt upp de senaste dagarna, och som gradde pa moset ar ju som ni vet min dator kaputt sa darav den nastintill oexisterande uppdateringen.
ar pa universitetet nu, har fortfarande inte skippat en enda lektion, CREDS TO ME THX! sen har jag inte heller varit, damn... jag skrammer mig sjalv ibland. who wouldve guessed huh.

anywho, igar kopte jag fler "delar" till mitt projekt, holl pa med den i tva timmar och tadaa, den "gick sonder" sa da var det bara att borja om pa nytt. har en heeeel del att gora ikvall trots att valentines ar om nagra dagar for imorgon kommer plutt!

ska strax springa ivag pa ett mote med min grupp om grupparbetet vi har pa g. sedan vantar nastan tre timmars lektioner innan jag slutar for dagen och kan aka hem och forbereda infor pluttens ankomst imorgon.

far se nar jag hinner uppdatera nasta gang, har en FULLSPACKAD helg framfor mig och kan knappt barga mig!
om vi inte hors igen sa, HAPPY VALENTINE'S DAY (i forskott) pa er alla goa dar ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0