NOSTALGITRIPP.

flera år tillbaka. det fick jag uppleva igår när plutt skickade final fantasy's nya speltrailer (var jättekär i Tidus förut och var skitsur att han var cartoon) detta gav uppstånd till att jag satt och klickade bland gamla youtubeklipp på bland annat BoA, shinhwa, dbsk och koda kumi som jag bland annat lyssnade på, baaaack in the days. på den tiden hade man ALL tid i världen så gjorde inte mycket mer under fritiden än att sitta och titta på diverse mv's och lärde mig alla texter utantill. det var tider det...

hursomhelst, fick mig en rejäl sovmorgon imorse och vaknade sedan av att min mage inte längre stod ut, gick upp och åt upp mina pasta med köttfärssås låda som jag tidigare förberett. ska börja leva ekonomiskt med matlådor igen, spara spara spara pengar lyder mitt nya motto.

idag är en sån där dålig dag, visserligen är jag glad att jag har lägenheten för mig själv och att jag fått en massa plugg gjort men ändå, allt annat är ganska plain och not fun at all. kanske för att morgonen inte riktigt var som den brukar vara, nej jag vet inte...ska sluta ordbajsa nu och gå göra något vettigt.

screw everything!


Kommentarer
Postat av: Caroline

DBSK var tider det alltså! Shit vad mycket man lyssnade på dem. Visst lyssnar jag på dem då och då fortf. men de var ju lugnt bättre förr.

2010-02-28 @ 12:55:53
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0