OCH SÅ VAR HELGEN HÄR...

vaknade imorse av att kissblåsan nästan svällde över, sprang på toa och passade på att borsta tänderna. när jag kommer ut dras mina ögon till den något för sköna sängen och jag marscherar rakt emot det, in under täcket och snoozar i två timmar.
sen var det dock dags att gå upp då föreläsning i marketing som jag faktiskt enjoy-ar. att vi hade en gästföreläsare som kickade ass gjorde ju det hela ännu bättre. efter två timmars marketing fortsatte vi till firms lektionen som var snäppet tråkigare. mellan lektionerna hann jag och O slänga i oss en varsin chicken fliedlice matlåda för ynka 3 pund. sweet. åkte sedan raka vägen hem då regnet öste ner och självklart hade jag inget paraply. (tycker man är så negativ om man går ut på morgonen med ett paraply i väskan, blir som att man väntar på att det ska börja regna, nej här är man optimistisk! alt. dum/lat)

hann prata lite med älskling innan hann sprang iväg på grabbmiddag, då passade jag på att hjälpa brorsan med hans läxor och alldeles strax ska jag ta itu med mina egna grejer. det som ska avklaras i helgen är:

translation läxan
plugga marketing
plugga cityscape (världens om inte universums tråkigaste kurs...)

oh well, bara att sätta igång då!


Kommentarer
Postat av: jainie.v

Haar du inte fått reda på än angående Kina ?=)

2010-02-27 @ 17:35:28
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: Victoria

NÄÄÄ! de är så jävla sega att jag skiter på mig av nyfikenhet! alla rykten säger olika, jag blir fan gråhårig av all tänkande.

2010-02-27 @ 18:25:44
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0