PLUTT.

plutten är äntligen här! får se hur mycket uppdatering jag hinner med då vi försöker ta vara på all tid vi har tillsammans. igår åkte jag iaf till flygplatsen och hämtade plutt innan vi åkte hem. plutt anlände med vääärldens största väska efter att ha fått ta emot en massa kommentarer på jobbet haha. självklart trodde ingen på att hälften av sakerna var mina grejer. höhö. hursomhelst, plutt tog med sig allt möjligt :)



vi åkte hem och lagade carbonara innan det blev lite fredagsmys.

idag vaknade vi tidigt för att gå spela badminton, förlorade en halvtimmas massage. fan. efter en timma kom massimo, hans kusin och lyn och joinade oss. skoj. sen blev det taiwu där vi gamade i oss allt möjligt.

precis kommit hem från en promenad med plutten, ska strax fixa iordning oss innan vi beger oss ut igen. blir med störst sannolikhet bio och mys. och imorgon, alla hjärtans dag! wieee, cant wait. så jädrans dålig på att hålla mig, kommer säkert sluta med att jag ger pluttens hans present redan ikväll, gargh. which reminds me, fulingen som vände uppochner på mitt rum igår det första han gör i hopp om att hitta mitt hemliga projekt. knowing him så har jag gömt sakerna i lyns rum, höhö.

nej, nu ropar plutt.



plus en maaassa av mina kläder OCH en ny HP mini! :D:D:D (<-- fjortisvarning men sååå glad är jag faktiskt i nuläget)

Kommentarer
Postat av: maxlin

HP mini? minidator?XD

2010-02-13 @ 19:18:47
Postat av: maxlin

HP mini?? en mini dator? :O

2010-02-13 @ 19:19:37
Postat av: victoria

jupp :D perfekt till skolan och när jag reser fram och tillbaka höhö.

2010-02-14 @ 02:33:41
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: maxlin

Oha ska han ge dig ett flygplan snart eller? x)

2010-02-14 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0