RIP.

nu ska ni fa hora pa nagot riktigt kul.
det var en gang, en dum javel som tappar sin dator i golvet, vad hon inte visste var att datorn tydligen var en kanslig liten krabat och darfor bestamde sig for att sluta fungera. sa ja, long story made short.
nu har jag ingen dator for den valde att ga i pension i fortid. crapcrapcrap! nu vantar jag pa att alskling ska komma och radda mig pa fredag. jag tror pa mirakel. jag tror pa att det gar att ateruppliva mackaparen. JAG TROR DET JA!

FAN.

har "forsoker" alskling overtala mig att slanga den.

- men! den ar i bra skick ju! vill inte slanga den...
- mmm..forutom att en bit av locket akt av, det ar fullt med virus i den och forutom att det ar matrester overallt...
- hurru! jag har till och med plastet kvar pa locket! sa bra i skick ar den!
- det har du val inte... titta pa hogra hornet...
- meeh, den biten bara...plastet lossnade dar sa jag klippte bort den MEN har fortfarande ca 80% av plastet kvar...
- .....
- sa det sa...

Kommentarer
Postat av: jainie.v

Min Laptop når också sin "Bäst före datum" snart .. haha



Haha joo jag såååg de! Önskar den sig en fiiin virkad halsduk? Jag är snart klar med "Matthews" så kan ju virka en finfin till eran meed ^^ Tänkte virka till Yaou och Tingis också :D haha

2010-02-09 @ 14:34:54
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: victoria

haha naaw, gullig du e. var issmoss har varit en hemmabebbe och springer mest runt i sina kallingar hahaha. du far lagga upp bild pa matthews nar han fatt sina nya klader hihi.

2010-02-11 @ 13:55:58
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0