SOFIA VASSILIEVA.

för att få bort tankarna så såg jag två filmer idag, den första "couple's retreat" var väl sisådär. hollywood lovey dovey, marriage probs och sedan happy ending film. det jag vill läggamer vikt på är den andra filmen "a sister's keeper" med cameron diaz. riktig bra film. very touchy. vet inte hur många näsdukar jag bölat ner. en extra stor eloge till fröken Sofia Vassilieva som spelar en liten flicka med leukemi. hon lever så grymt bra in i rollen att jag blev helt såld på den tjejen. creds! för att inte nämna att hon rakade skallen och ögonbrynen för denna roll, precis i den åldern då man börja bry sig om sitt utseende. modigt.

för att berätta lite kort om filmen utan att avslöja för mycket så handlar det om en mors kamp att rädda sin dotters liv genom att föda ännu en dotter som ska agera donator i alla möjliga saker, tills hon en dag vägrar donera sin njure som Kate (dottern som lider av leukemi) väntat så länge på...

riktig bra film, se den!





Kommentarer
Postat av: jainie.v

Åhh vi såg den faktiskt ! Jag, Nina, Jimmy, Kev, Peter, TingTing och Yaou. Hahah Hade dock sett den en gng innan men visst är den bra !



Och taaaaaaaaaaack ! (For your previous comment on our 100th Days) :D

2010-02-07 @ 21:11:01
URL: http://cheonsa.blogg.se/
Postat av: victoria

mmm, den ar javligt bra alltsa! :)

varsagoood! haha ni ligger bara ca 100 dagar efter oss ju :P

2010-02-08 @ 13:20:40
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0