TEMPTATION PÅ HÖG NIVÅ.

nu när älskling åkt är det bara för mig att återgå till den ambitiösa studenten jag var innan och ta mig till varenda lektion. den planen började bra då jag åkte till universitetet för min enda lektion innan jag träffade på några klasskamrater som återigen bekräftade att ryktet stämmer. mailet från min lärare igår antydde dock inte på något sådant alls utan mer att ingen fått reda på det än och att resultaten kommer ut på fredag. attans då vad allt ska hållas hemligt. oh well...

åkte sedan hem och fixade lite lunch samtidigt som jag fick lite sällskap av plutt över nätet. i ungefär en timma satt vi och skickade olika "kid and marshmallows test" - videon till varandra. så grymt kul och så jädrans gulligt! ni får en här, finns intresse får ni väl fortsätta youtuba på egen hand.



okej, ni får två...




ska nog ta och testa det här på mina småkusiner nästa gång jag åker hem, höhö. de kommer nog spräcka gullighetsskalan med marginal. på något sätt förstår jag ändå dessa små krabater, kan föreställa mig om någon lägger fram en stek framför mig och säger liknande, slutar säkert med att jag sitter och slickar på den tills jag får min andra.

which reminds me, dags för middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0