TILLBAKA TILL HÖGSTADIET.

puh. har suttit och hjälpt brorsan (du är skyldig mig en fet tjänst) med hans läxa de senaste två timmarna. inte kul. trodde jag skulle slippa nian så fort jag började på gymnasiet och sedan universitetet men icke sa nicke, tillbaks till ruta ett. rätt intressant faktiskt, handlar om kloning så har egentligen bara suttit och läst en massa om ämnet, riktigt intressant. speciellt när jag är tillsammans med en haha. anywho...

ska krypa till kojs nu för imorgon väntar en fullspäckad dag med lektioner och eventuellt lite CNY (lite sent i know) firande som anordnats av the language department. och på fredag får jag förhoppningsvis reda på vilket uni jag kommit in på. gargh! patience is a virtue i know men ordet virtue finns knappt i mitt ordförråd just nu.

satt och skype-ade lite med plutt innan samtidigt som vi planerade in hans nästa besök (yay) då jag efter påsken flyttar ut och bor ensam, var tänkt att jag skulle bo med L i två månader men nu blev det ändrade planer så nu är det fritt fram för älskling att komma och hälsa på. myspys.

nej folks, nu drar jag mig tillbaka.
eller förresten, måste berätta om en grej... igår hände det igen! har tidigare berättat om min dröm där jag drömde att jag boxade ner en liten kille och vaknade av att jag körde in en rak höger på min dataskärm, igår natt vaknade jag av att jag höll ett fast grepp om min kudde och slängde iväg den mot byrålådan och slog ner ramen (med bild på oss) som jag fick av älskling i 2 månaderspresent. how weirdo is that, vi hade inte ens bråkat innan haha. hädanefter ska mina byrålådor stå tomma! inga risker skall tas något mer.

okej NU. sova!

Kommentarer
Postat av: maxlin

Okej då... jag Fixar 3 portioner köttbullar med potatismos till dig när du kommer hem!

2010-02-25 @ 08:34:22
Postat av: Victoria

hemmagjorda! både köttbullarna och moset så börja googla nu hur man gör.

2010-02-25 @ 23:04:17
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0