TRE PRODUKTIVA TIMMAR.

tre timmar tillbringades på biblioteket idag för att arbeta på ett grupparbete, bestod mestadels av en massa chit chat.
till slut lyckades vi få ett och ett annat gjort i alla fall och då hade min mage redan börjat tugga på mina inre organ. skyndade mig hem och lagade middag med Lauren innan jag kröp till kojs för att prata med älskling. har nog inte riktigt fattat att vi inte kommer att ses på fem hela veckor. den dagen jag verkligen lyckas inse det bryter väl helvetet loss. fem veckor! oh my buddha.

imorgon blir det en dag med en massa plugg, en massa att ta igen då jag skippade lektionerna under veckan för att få mer tid över till plutt but now, back to reality.

på måndag får jag reda på om jag kommit in på universitetet i Kina eller inte, mitt förstahandsval eller inte. på måndag kan jag och älskling äntligen börja planera det kommande året. en massa att planera, förbereda, fixa, och självklart, en massa att se fram emot!

nu ska jag se resten av daybreakers då jag lyckades somna i salongen sist.
nitey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0