DET DÄR MED ATT GE ORDER.

seriöst. whats up med människor som säger åt mig att diska? jag diskar när jag ätit klart, låtit maten smälta och vaknat upp ur min matkoma. säg inte åt mig att diska! säg inte åt mig att göra något för den delen. fråga snällt eller be mig men ge mig inte order! ok, just had to get that out of me.

efter skolan gick jag och L till stan för att handla lite grejer, vi kom till vääääärldens (med risk för överdrift) största chinese supermarket. till och med byggnaden var "tempel-formad" sweet. gick runt flera timmar, bokstavligen allt fanns där. kärt återbesök inom kort utan tvekan.

imorgon blir det badminton med några klasskompisar, which reminds me. för snart två veckor utmanade jag och plutt, robban och poesi i badminton (got asskicked so badly haha) men det slutade med att mitt pekfinger domnade bort och tappade känsel, bara toppen av pekfingret. the problem är, än idag är den bortdomnad. what to do what to do?! skitjobbigt att inte kunna känna den vad jag än gör. a lil afraid att jag kommer tappa känseln i nästa finger imorn, det innebär ju att jag bara kan spela tre gånger till innan min höger hand är officiellt handikappad. 

hur gulligt är inte detta? Russell med sin daddy.




10 dagar kvar innan dessa två korvar kommer och hälsar på! ♥‏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0